Heeft u van ons een aanmaning of sommatie ontvangen?
Klopt de vordering?
Indien de vordering klopt, dan zult u deze binnen de termijn moeten voldoen. Indien u niet ineens de vordering kunt betalen, dient u binnen de termijn ons om een betalingsregeling te verzoeken.
Klopt de vordering niet?
Als u van mening bent dat de vordering niet klopt, dan verzoeken wij u om binnen de termijn dit aan ons te melden, bij voorkeur via e-mail.
Vermeld als onderwerp van de e-mail het dossier waar het over gaat, zodat wij u sneller van antwoord kunnen voorzien. Uiteraard dient u te melden waarom u van mening bent dat de vordering niet klopt.
Kopie van de rekening?
Kunt u de rekening niet plaatsen? Wij verlangen van onze opdrachtgevers dat zij met de opdracht ook de rekening aan ons toe sturen. Als u ons een e-mail stuurt met als onderwerp het dossier waar het over gaat en 'kopie rekening', dan zorgen wij dat u meestal nog diezelfde werkdag een kopie van de rekening in uw Inbox heeft.
U kunt niet ineens betalen?
Kunt u de rekening niet in één keer voldoen? In de meeste gevallen is een betalingsregeling te treffen. Neemt u daarvoor per e-mail of telefonisch contact met ons op.
Andere vraag?
Bel of mail ons gerust als u met een vraag of probleem zit. U krijgt bij ons geen callcenter-medewerker aan de lijn, maar 'gewoon' een redelijk persoon die kennis van zaken heeft en direct beslissingen kan nemen in uw dossier.